1 kwietnia 2014

Remont generalny

Zwykle wiosną stacje telewizyjne przedstawiają nam nowe ramówki programowe, ponieważ tak się przyjęło, że to idealna pora na zmiany... 
Od pewnego czasu i ja nosiłam się z zamiarem ulepszenia swojej strony i właśnie  nadszedł ten moment...
Obecnie nie macie możliwości zajrzeć na www.slowodoslowa.com, ponieważ od ostatniego weekendu moja strona przechodzi prawdziwą metamorfozę... dlatego proszę o cierpliwość!


O ile dobrze pamiętam, to już czwarta zmiana w wyglądzie bloga, ale jeszcze żadna z nich nigdy nie była tak poważna, tak bardzo wyczerpująca
i aż tak potwornie stresująca... 
To nie Prima Aprils, dlatego mam nadzieje, że ten ostateczny efekt uda mi się wkrótce Wam pokazać, a tymczasem trzymajcie kciuki,
bo... naprawdę tego potrzebuję!!!





Brak komentarzy: